6. nap

Fúúú... Igencsak rosszul indult a reggel. Alapból nehéz napra számítottam, mivel a kocsi problémája miatt rohangálásra számítottam. Ez most hatványozódott, apa lebetegedett, fáj a lába, otthon kell maradnia. Minden amit ő csinált az most az én feladatom. Így már az autót is nehéz elintézni, mert nincs másik ember aki jön értem, így másoktól kell szívességet kérni, másokhoz kell alkalmazkodni.

Ahogy vártam, rohangálás volt az egész napom. Végül is, egyszerre csak három helyen kellett volna lennem...

Az autó szerencsésen megoldódott, nem kellett a szerelőnél hagyni, egyből jöhettem vele vissza. Ennek köszönhetően délután 2-re utolértük magunkat a munkával, onnantól már normál délután volt az üzletben. Semmi érdekes nem történt. Sőt, talán a szokásosnál gyengébb nap volt egész sok szabadidővel. Ez az estére is igaz.

Hazaértem, megettem a fincsi vacsit. Ha már a vacsinál tartunk, ugyan az volt mint az ebéd és ismét isteni volt. Curcuma mártásos sertésragu krumplival. Nagyon finom volt :) Vacsi után pedig elmentem edzeni, már nem voltam olyan jó mint tegnap, de azért emelgettem azokat a súlyokat. Egyre jobban beilleszkedek a helyi társaságba, vagy talán amiatt, hogy a rossz idő miatt nagyon sokan vannak, de egyre több ember barátkozik. 50-50% arányban nők és férfiak. Ez nekem fura felállás, a 100-0% hoz vagyok hozzászokva :D

Na mindegy, ez is megvolt. Ma este megint volt időm egy kicsit FB-n szocializálódni. K. és N. volt a társam ebben :) Óóó, és K. járni fog velem konditerembe, így továbbra is lesz páros bérletem. HALLELUJAH! :D Hamar el is telt az egy szocializálódásra szánt órácska így, hát alvás a következő :)