4. nap

Normál éjszaka, szokásos reggel. Semmi szokatlan nem történt.

Csirkés szendvics indította a napot, és meló... Közben valahogy, a semmiből kipattant a fejemből: fogszabályozás. Beírtam a google-be, és a Solydentet dobta ki. Egyből kértem időpontot, ott még nem jártam, jónak tűnik. Október 16-án este megnéznek, hogy mit lehet belőlem kihozni. Egy fogszabályzó jót tenne, és mivel most Ő nincs 1 évig annyira nem is probléma... :)

Ebéd isteni volt. Isteni, de tényleg. A legjobb csirkecomb amit valaha ettem. Zamatos volt, nem száraz, és a fűszerezés is maxos, paprikás krumplival. Kiváló! Estére ugyan ez lesz. Délután már lightosabb volt a munka, de fele annyi munkával ugyan úgy lefáradtam, rendkívül sok hülye ember volt... Az emberek nem tudom miért ennyire buták. Mindenki a nagyszülőket hozza, hogy majd ők megmondják a tutit. Egy felnőtt embernek miért nincsen saját véleménye? Miért kell mást megkérdezni? Fúúúúúúúú... Egész nap ez megy. Minek csinálnak akkor gyereket? Meg a kérdés, hogy ezt akkor csak 2 hónapig fogja tudni hordani? Akkor már inkább nem veszünk neki cipőt. Igen? Enni miért adnak neki? És a pelenka? Buta emberek...

Jó, hogy letelt a nap az üzletben... Hazamenetel előtt vacsi, ismét fullos. Még az újramikrózástól sem száradt ki :) De azért, még mindig nem esik teljesen jól, a gyomrom még mindig nem jó. Ég és mindig olyan érzésem van, mintha puffadnék. Egyébként a kezem meglepően jó, most már mindenhol zselés egérpadot használok, támasztja a csuklómat, megszoktam az egerezést (kezdetben rosszabbnak éreztem) most viszont már estére nem fárad úgy el az alkarom. Egész jó, úgy érzem fejlődés van ezen a téren!

Itthon volt még egy kevés meló, és közben megnéztem egy filmet. Mindig hülyeségnek tartottam a Mad Max-et, de most nem érdekel melyik film milyen műfaj, csak az IMDB értékelés alapján nézem őket. Minden jöhet, ami 7+... Na igen, ez a film semmire sem jó, hülyeség az egész, egy sima akciófilm és beteg, elmebeteg az egész. Na mindegy, most már elmondhatom, hogy láttam. Ennyi. Időt pazarolni azért kár volt rá, de mindegy. Lesz jó is meg rossz is.

Most lefekvés végre :) A plüss amit kaptam még mindig illatos :)))))))))