8. nap

Korán kelés. Már lassan nem is kell erről írnom, teljesen általánossá válik. Egyedül az az elviselhető, hogy korábban fekszem le. A 10 órát nagyjából mindig tudom tartani, így nem olyan vészes a 6 órás ébresztő. Persze, azért tudnék aludni...

Szombat délelőtti munka. Hagyjuk is. Ez általában a hét legrosszabbja :D

1 óra után egy kis életmentő pár falat étel, egy fél kolbászt ettem egy kis krumplival. Utána indulás BP-re, ahol várt a finom sushi... Várt volna, ugyanis fél úton kiderült, hogy az új szállítási címemre nem szállítanak. Ez megadta a kedvemet a továbbiakhoz, ugyanis 4 órakor étlen szomjan álltam Budapest közepén.

Ezután találkoztam M.-el. Mondtam neki, hogy nagyon éhes vagyok továbbá a sushi nagyon hiányzik, így megegyeztünk abban, hogy elmegyünk a legközelebbi japán büfébe. Az egy olyan hely volt, ahol már jártam és nem szeretem viszont közel volt. A sushi tűrhető volt, legalább elmondhatom, hogy ettem sushit :) M.-is belekóstolt, ő most először evett ilyen ételt. Szerintem ízlett neki, csak szégyenlős volt, nem akart sokat enni az ebédemből :D Miután végre jó kedvem lett, tele hassal visszavittem M.-et a lakóhelyéhez. Ott van egy park, sétáltunk, leültünk egy padra beszélgetni. Ez a rész igen jól esett, úgy éreztem, hogy még órákig tudnék vele diskurálni. Említésre méltó továbbá, hogy miközben ültünk egy padon egy madár végigpisilte a környéket és a farmerom a combomnál pisis lett. Hát, örültem neki, de mindegy, már úgyis jöttem haza, nem mentem semmi olyan helyre, szóval, ez van. :D Végül, mivel haza kellett jönnöm már, elbúcsúztam és megbeszéltük, hogy majd bepótoljuk legközelebb. Az a legközelebb talán 2 hét múlva lesz. :)

9 kor hazaértem, fürödtem, és már indulás is az ágyba :)))