11. nap

Reggel a szokásos program, délelőtt pedig kisteherautót teszteltem. Valószínűleg ilyet veszünk majd. Kértem egy BP-i cégtől is árajánlatot, és 200.000Ft-tal olcsóbban adnák ugyan azt az autót. Így, még lesz pár körünk ezzel :)

Ebédre marhacombot ettem sárgarépa pürével. Délután rengeteg munka volt, a délelőttit be kellett pótolni illetve sok vásárló, vagy jobban mondva érdeklődő vette el az időnket.

Este elmentem kondizni. Sajnos nem volt ott S. pedig tegnap azt mondta, hogy jönni fog. Kicsit szomorú voltam miatta, a gyúrás nem is ment annyira jól így. Na nem baj, talán majd holnap.

Az estét a nyaralásunk, vagyis inkább a telelésünk helyszínének keresésével töltöttem. Rengeteget olvastam róla. A cél Phuket, vagy hotel vagy apartman, és rengeteg pihenés és kirándulás. Szeretnék bérelni egy motort, ahogy olvastam, ott minden rendkívül olcsó. (kb. 2500Ft egy robogó / nap. LOL ) Hát, ez nagyon mozgalmas és érdekes, élvezetes lesz! Egy szigetet körbejárni egy rozoga robogóval! :D Balos közlekedés, ázsiai mentalitással, káosz közlekedés! :))))))))) Nagy kaland lesz. Nagyon várom már! Ha minden jól megy, 2 héten belül minden le lesz foglalva és bővebben tudok majd róla írni :))