12. és 13. nap

A tizenkettedik napon nem történt semmi szokatlan. Egész napos meló, este konditerem. Sajnos S. nem volt ott, pedig mondta, hogy jön... Remélem csak közbejött neki valami és nem az én fejemet utálja :D

A tizenharmadik nap mozgalmasra sikerült. Délelőtt BP-re kellett mennem üzleti ügyben. Már azt hittük, minden flottul ment, hazafelé is gyorsan haladtunk mígnem félúton egy hatalmas kavicsot vert fel az előttünk haladó... hát persze, hogy a kocsim szélvédőjének közepébe. 167.000km-t ment el törés nélkül, hát ez bevágta rendesen :( Egyből megálltam, leragasztottam hogy ne koszolódjon, majd mentem a szokásos szélvédő javítóhoz. Már ismer, ugyanis a másik kocsinkkal az utóbbi 2 hónapban már 2x jártam ott, ugyan ezzel a káreseménnyel... Hát, megcsinálta, szerencsére relatíve jól eltüntette, a 2 centi repedést. A gond csak az, hogy ez pont a szélvédő közepe, mindig látni fogom, hogy volt ott valami :( Ez olyan szomorú...

A délután már nyugisan telt. Este már úgy döntöttem, hogy ma nem megyek kondizni. Lehet a pesti út, nem tudom, de nagyon kifárasztott ma valami. Úgy érzem, nincs erőm elmenni kondizni. Ez azt is jelenti egyben, hogy pénteken sem fogok hiszen ma járt le a bérletem. Csak szombaton tudok újat venni mert akkor jön az újdonsült bérlet-társam :D

Inkább megnéztem egy filmet (nagyon tetszett, az első világháború utáni Törökországban játszódik, imádom ezt az időszakot és főleg Törökország történelmét... Russel Crowe a főszereplő, a film címe The Water Diviner) és keresgéltem a nyaralással kapcsolatban :) Foglaltam is egy szállást, de még módosíthatok rajta. Közben azt is kitaláltam, hogy oké, a motor buli lenne, de tényleg veszélyes és nem akarom magunkat felesleges veszélynek kitenni. Ha a hotelen spórolunk, találtam inkább autóbérlési lehetőségeket. Pici autó, nagyon mini, de mégis van körülöttünk vas és biztonságosabb. A motor bérlésnél csak picit drágább, nem is kell minden nap bérelni, elég 1-1 nap amikor túrázni szeretnénk. Az egyetlen feltétele a nemzetközi jogosítvány amit meg fogok csinálni decemberben. :)