3. nap

Ez a nap horror napnak indult... Mivel sikerült korán lefeküdnöm, 8 óra alvásra számítottam. Végül is meg volt, de nem túl minőségi alvás lett belőle...

Éjjel 3 kor már felriadtam, elég rosszat álmodtam Vele. A házunkban voltunk, nagy asztal volt ott, ami igazából a szüleim szobája .Ott ült az egész család. Mentem be a szobába, és azt láttam, hogy Ő cigizik, rosszul esik neki és közben mindenki rajta röhög. Majdnem szívrohamot kaptam amikor megláttam. Majd a családjával összevesztem, mert szerintük ez milyen buli és amúgy is akkor kellene cigiznie, amikor ők látják. Meg, hogy milyen finnyás vagyok, hogy az ablakot is kinyitom, nem is büdös, ők is cigiztek tini korukban. LOL. Felriadtam ebből az álomból. Nagyon rossz volt...

Újra próbálkoztam az alvással, ismét egy pocsék álom, ismét az Ő főszereplésével. Nyaraltunk valahol... Egész jó volt, mígnem lementünk strandolni. Összevesztünk azon, hogy hová feküdjünk le. Ő mást akart mint amit én, nem tudtunk megyegyezni. Ezért megsértődött és elviharzott. Vártam rá fél órán át, nem jött. Telefon sem volt nála. Gondoltam visszament a szobánkba. Így én is oda tartottam, de nem, senki. A szobában csak ledőltem és vártam. Pár perc múlva, bejött a szobámba valaki. A szomszéd szoba és a mi szobánk között volt egy ajtó, azt törte be. Kiabált, hogy tűz van, szedjem a cuccokat és menjünk. Egyedül összeszedtem a cuccainkat pár pillanat alatt :D és elindultam kifelé. Aggódtam érte, hogy vajon hol lehet. Később aztán kiderült, hogy egy másik sráccal igencsak megtalálta az összhangot,  mert ő nem korlátozza semmiben. Khm. Hát ez aztán már tényleg igen rossz álom volt, megint felébredtem. A torkom is nagyon fájt, és nagyon pocsékul éreztem magam.

Visszaaludtam... Majd fél 7 kor keltettek, elaludtunk. 6 kor kellett volna kelni és irány a munkába. A net is elromlott, nem tudtam dolgozni... Nagyon "jól" indult a reggel, kicsit kapkodósra sikerült. Persze rekord mennyiségű meló, ami már előre látszott, hogy teljesíthetetlen. Na mindegy, nekiálltunk...

Késve ugyan, de tudtam reggelizni egy szendvicset. Nem esett jól, még mindig fáj a hasam. Megállás nélkül dolgoztam, ebédkor tartottam egy 15p szünetet, nagyon finom volt az ebéd, marha szelet, rizs és saláta, isteni volt, de ez sem esett jól... Felszerelkeztem egy vitamincsomaggal, hogy ha lehet, ne legyek beteg ősszel, télen. Persze a sok ember miatt akivel nap mint nap találkozom, ez nem egyszerű. A munkanap letelt, késve ugyan, de hazajutottam. Tudtam, hogy sokáig meló lesz, vacsira nem lesz rendesen idő, így az ebédből kettőt rendeltem. A vacsi ugyan az mint ami ebédre volt. A munkában a rekord döntés megvolt legalább :)

Nagyon fáradt vagyok, semmi erőm senkihez és semmihez. Pihenésképp egy porszívózást elejtettem a szobámban. A betegség lehet, hogy a pollenekhez köthető, így egy kis porszívózás talán segít. Most pihenni szeretnék, és mielőbb feküdni... De lesz még egy kis meló levezetésképpen.

Egy finom forró fürdőt vettem, fürdőbombával... Fél órát relaxáltam benne. Talán jó lesz az alvás és holnapra már jobban leszek... :)

Ma annyira el voltam foglalva a munkával és Vele is nagyon sokat tudtam beszélni, hogy ma annyira fel sem tűnt, hogy távol van. Nem volt időm erre gondolni. Ez annyira nem is volt rossz nap összességében.