9. nap

Vasárnap, mégis korán keléssel indult a nap. Délelőtti program: meló az üzletben és fűnyírás. 

Sikerült mindent abszolválni, az egész kert rövidre van nyírva. Remélem, hogy idén már nem fog kelleni még egyszer füvet nyírni. Nagyon bízom benne, elment vele fél nap... Ez szerintem időjárás függő és a héten ismét 30C° lesz, szóval ezen egy kicsit parázok.

Ebéd ügyben sok lehetőségem nem volt, kínai büfé, "pekingi kacsa". Hát, ez azért annyira nem volt jó.

Délután lemostam az autót és egy jó órácskát skype-oltam Vele. :) Sokkal többet beszélünk egyelőre mint amennyire előzetesen számítottam és ez tök jó. Végül is, tényleg hamar telnek a napok...

Vacsira kolbász és rizs volt... Már igazán hiányzik a házi koszt :((( Most már jó lenne enni egy igazi, otthon készült kaját. Már annyira kétségbe vagyok esve, hogy lehet főzni fogok valamit :D

Vacsi után elmentem konditerembe. A leghosszabb konditerem látogatás volt a mai, ott voltam vagy 2 órát. Elég jól ment, illetve, most már tényleg, kezdenek velem beszélgetni az emberek és így tovább tart egy ottlét. A tendencia viszont sajnos rossz, vasárnap nem szokott lenni senki, most pedig azért elég rendesen voltak...

Na, ennek a hétnek is vége! A jövő hetem szerintem lazább lesz mivel jó időt ígérnek, így egy kicsit talán pihenni is tudok majd. A jövő hétre tervezek egy autótesztelést, fodrászt, kiruccanni ausztriába egy shoppingolás erejéig DJ.-al, K.-val pedig találkozom 7 év után, együtt fogunk kondizni járni, majd a hét zárásaként pedig japán étterem meglátogatása, a kedvenc helyem, azt várom a legjobban :)

Taylor Swift - Love Story