15. és 16. nap

Nagyon késő van (jelen sorok írásakor éppen 23.39) mégis inkább billentyűzetet ragadtam, mert kedves (akinek nem inge...) titokzatos olvasóim még a végén azt hiszik, hogy meghaltam vagy abbahagyom a blogot. Ezúton jelezném, nem történt ilyen, csupán időm nem sok volt. Most sem éppen erre vágyok, már rég aludnom kellene de gondoltam beszámolok a történésekről.

A 15. nap szokásosan telt, délelőtt munka, délután pihenés, sok Skype Vele és este konditerem. A konditeremben találkoztam K.-val, vettünk páros bérletet. Ő nem maradt ott edzeni, más dolga volt, majd a héten valamikor összehozzuk. Jó volt látni, pár éve nem láttam. Teljesen máshogy néz ki, tiszta nő lett. Jó, mondjuk, amikor utoljára láttam még tini volt. El is felejtettem, hogy milyen szép kék szemei vannak :))) Az este szombaton hamar eltelt, valamit a gépen állíthattam és lefeküdtem végül.

A vasárnap, azaz a 16. nap rosszul kezdődött. Korán keltem, de nagyon sok időm volt munka előtt. Sokat gondolkoztam reggel, szükségem lett volna valakire, akivel megoszthatom az érzéseimet. Sajnos, vasárnap reggel nehéz ilyent találni, őszintén szólva nem is nagyon kerestem, illetve, konkrétan nem kerestem meg senkit ez ügyben. Nem volt feltétlenül rossz kedvem, csak, valahogy úgy éreztem, jól esne valakivel beszélgetni úgy a szokásosnál mélyebben, tehát nem ilyen felületes mizu mi történt beszélgetésre gondoltam. Lehet, hogy néha kicsit érzelmes vagyok. Mindig is mondták, hogy az egyik papámra ütöttem e tekintetben. Sajnos 7 éves voltam amikor meghalt, de emlékszem rá, hogy nagyon-nagyon jószívű és érzelmes ember volt. Furcsa. Úgy érzem, én is nagyon jószívű vagyok, de talán túl szigorú az emberekkel és a többség ezt nem veszi észre. A szigorúság miatt lehet azt hiszik, hogy nekem tán nincsenek is érzelmeim. Emiatt aztán lehet, hogy fel sem tűnik nekik, hogy néha márpedig szükségem lenne egy jót dumcsizni belsőbb dolgokról. Na mindegy. Végül arra jutottam, hogy lehet, hogy jobb is, ha így marad. Sőt, lehúzni a sisak rostélyt és nem gondolni ilyen dolgokra. Lehet, hogy nekem is egyszerűbb lenne, ha az elvárt grumpy lennék valóban. Az olyan emberek szerintem rengeteg szomorúságot megspórolnak mivel nem foglalkoznak a külvilággal különösképpen. Most egy kicsit úgy érzem, hogy nyugalomra van szükségem. Lehet, hogy a 17. vagy az azt követő napokról csak később számolok be. Lehet, hogy kicsit el kéne tűnnöm. Az optimális az lenne, ha ismeretlen helyre távoznék egy időre :))) Tényleg jó lenne most! Pár nap nyugalom, senki és semmi nem befolyásolna :) De sajnos ez jelenleg nem jöhet össze. Kezdetben megpróbálom a telefon repülő módba kapcsolását és a közösségi oldalak nem látogatását. Hátha így gyorsabban, érzelem mentesebben telik az idő, ha semmi másra nem figyelek csak a munkámra. A munkám, ami most nagyon fontos a rövidtávú céljaim elérésében. Kell egy lakás. Minden energiámat ebbe kellene fektetnem. Hála istennek ma is megjelentek új lehetőségek amiket nem ártana megragadni illetve változtattam pár megszokott dolgomon amivel pénzt tudok spórolni. Igaz, nem spórolni hanem pénzt keresni kell, de sok kicsi sokra megy.

Ahhoz, hogy a munkára 100% -ban tudjak koncentrálni, lehet tényleg szükség van arra, hogy ne figyeljek senkire. Mindenki oldja meg a problémáit saját maga, nekem is mindig azt kell tennem. Meglátjuk mi sül ki abból, ha egy időre teljesen eltűnök az online világból :) Ilyent még szerintem nyaralásokon kívül nem is nagyon csináltam. Fogjuk fel ezt is egy nyaralásnak, nyaralok a munkahelyemen! Azt hiszem, a következő napok amúgy is nagyon húzósak lesznek. Megpróbálok nyugodtan hozzáállni a hülyékhez, nem magamra venni a hülyeségeiket. Nem olvasni semmi hírt arról, hogy milyen hülyeség történt már megint a világban. Arról sem, hogy kinek mije veszett el, vagy milyen szuper buliban volt, mit evett, mit csinált, kivel szakított vagy jött össze éppen :D Erre nagyon kíváncsi leszek :)))

Na, bár még úgy érzem, tudnék írni pár ezer sort, inkább nem teszem, mert ellentétes azzal, amiket az előzőekben vázoltam fel. Ráadásul mindjárt éjfél, reggel pedig nagyon korán kelés. Az alvást holnap majd bepótolom az biztos, holnap legkésőbb 10 órakor le fogok feküdni akármi történik. Az lesz, amit mondtam. Nem érdekel semmi, csak én és a céljaim. Ahhoz pedig 10 órakor le kell majd feküdnöm. :) 

Említésre méltó még, hogy a nyaraláshoz meglett a repjegy. A szálloda foglalás is kész, már csak a biztosítás (hamarosan elintézem), a nemzetközi jogosítvány kiváltása illetve a programtervezés van hátra. Ha egy kicsit több időm lesz majd, ezekre is ráfekszem és intézem. Nagyon messze van még sajnos, de minden egyes alvás után egyre közelebb. Ezért, most el is köszönöm kedves és kevésbé kedves olvasóim :)