5. nap

Megint elaludtunk reggel... Kezd általánossá válni. Nem aludtam jól. 10 órakor lefeküdtem ami nagyon korai nálam, de mintha mégis fáradtabban ébredtem volna mint ahogy lefeküdtem. A torokfájás már enyhe, most viszont nátha + láz érzés. Talán most már hamarosan tényleg rendbejövök. Este már jó lenne kondizni...

A munkanap szokásosan indult. Csirkés szendviccsel, a gyomrom már egész jó, egész jól befogadta :D Munka elég sok és elég fárasztó. Ma is idiótákkal vagyok körülvéve... Kicsit kimozdulnék. A gyúrás jó lenne, de most már találkoznék is valakivel. D-vel találkozom a héten. Jó rég nem láttam...  K-t pedig megkérdeztem, lenne-e kedve jövő héten kilátogatni Ausztriába egy shoppingolásra. Naná, hogy van neki :D Kicsit fel is dobódott a lehetőség hallatán :D

Rántott borda, saláta az ebéd. Jeee. Már jobban van a gyomrom. Egész jól befogadta. Már nincs puffadás :) Estére ugyan ez az étel, még mindig nincs arra idő, hogy külön intézzem.

A délután nagyon laza volt, majdnem 3 órát is tudtam vele Skype-olni. Jó és rossz is ez. Jó, mert látom, rossz, mert nem tudom megérinteni.

Már-már azt mondtam volna, egész jó nap volt ez így. De... Hazafelé menet, elromlott az autó ismét :'D Mióta megbeszéltük, hogy el lesz adva, azóta elromlott, majd betörött a szélvédő. Most megint elromlott. 1 héten belül. Valószínűleg megint egy nyest kirágott egy csövet. Egyszer már előfordult, most ugyan az a hibajelenség... Holnap sem fogok unatkozni...

Egész jól éreztem magam így este még egy lightos kondizás is belefért a programba :) A konditeremben odajött egy ismeretlen lány. Meglátta a telefonomat és arról érdeklődött, hogy mennyire vagyok vele elégedett, hogy tetszik, illetve nyomkodni szerette volna. Azt mondta, pont ugyan ilyent szeretne venni. :D Próbáltam lebeszélni róla, de szerintem hiába... Na mindegy, neki tetszett :D

Este még egy kis utó munka, de nem volt olyan vészes. Inkább holnap lesz gázos, mert munka + a kocsi miatt mászkálás...

Ma este először felmentem Facebookra, kicsit szocializálódni. Már kezdtek rossz gondolataim támadni, mondom emberek kellenek különben begyogyózok! :D Egész jól sikerült, beszélgettem pár távoli baráttal, illetve pont jó érzéssel, ma rám írt M. Meg is beszéltük, hogy fussunk össze szombaton délután, már amennyiben felmegyek BP-re. M. is hasonló cipőben jár mint én, M. "társa" is távol van 1 évig. Két sorstárs... :) Remélem jót beszélgetünk majd. És most jön a - remélhetőleg szuper - alvás :) 

 https://www.youtube.com/watch?v=ca_3oLKOXME