10. nap

A reggel ugyan úgy telt mint az elmúlt 10 napban. Korán kelés, munka.

Délelőtt nagyon sok dolog volt, kb. 2 órára értük utol magunkat. A délután nyugisabban telt. Ebédre sertés sültet ettem, vacsira bécsi szeletet. 

Délután a nyaralásomat tervezgettem már, végül is, néhány hónap múlva aktuális lesz és a nyaralás idejére ismét találkozom Vele. Nem tudni még, hogy pontosan mi lesz, de Thaiföld a fő célpont. Hamarosan kialakul majd és véglegesítjük. Már nagyon várom függetlenül attól, hogy végül hová megyünk :)

Este elmentem kondizni. Rengetegen voltak, így muszáj volt közösködni. Becsatlakoztam egy szimpatikusnak tűnő lányhoz, először fura volt, mert nagyon hasonlít egy másik ismerősömre az arcát leszámítva. Szerencsére jól választottam, nagyjából ugyan azokat csináltuk és kedves, közvetlen volt. Őt mostantól S.-nak hívom. Nem olyan rég jár erre a helyre, viszont minden nap, minden este menni fog, kicsit izmosodni szeretne. Hát, sok sikert neki, elég vékony, hasonló cipőben jár mint én. Hát, tapasztalatból mondtam neki, hogy nem lesz egyszerű izmosítani ha az emberen semmi zsír nincsen... de egyelőre még lelkes. :D Azt hiszem, hogy tökéletes edzőpartner lenne belőle, van amiben jobb nálam így az én teljesítményemet is javítja. A haspadon egyszerűen nem bírtam túlszárnyalni, úgyhogy, most a hasizomra is rá kell feküdnöm :)

Itthon már nem csinálok semmit, hamarosan lefekszem aludni. Holnap izgalmasabb nap lesz, délelőtt megyek autót tesztelni. :)

Ma esti zene. :)